Banko, Miloslav a kol.: MicroStation PowerDraft V5.5 CZ:Krok za krokem, Praha 1996.
Beran, Martin: Učebnice Borland C++, Praha 1995.
Čepek, Aleš: Programování 23 Úvod do C++, skriptum, Praha 1998.
Huml, Milan – Michal, Jaroslav: Mapování 10, skriptum, Praha 2000.
Janda, Karol: Prostorové modely terénu ve virtuální realitě na Internetu, diplomová práce FSv ČVUT, Praha 2001.
Simon, Richard J. – Gouker, Michael – Barnes, Brian C.: Win32 API – průvodce vývojáře, svazek 1, Brno 1997.
Simon, Richard J. – Gouker, Michael – Barnes, Brian C.: Win32 API – průvodce vývojáře, svazek 2, Brno 1997.
Simon, Richard J. – Gouker, Michael – Barnes, Brian C.: Win32 API – průvodce vývojáře, svazek 3, Brno 1999.
Virius, Miroslav: C++ Builder 4.0 Podrobný průvodce, Praha 1999.
Zrzavý, Jakub: VRML tvorba dokonalých WWW stránek. Podrobný průvodce, Praha1999.
Žára, Jiří: Jazyky pro popis virtuální reality, skriptum, Praha 2000.
Žára, Jiří: VRML 97 Laskavý průvodce virtuálními světy, Praha 1999.
Další zdroje:
Definice jazyka VRML 97: http://www.web3d.org/Specifications
Definice VRML EAI: http://www.vrml.org/WorkingGroups/vrml-eai/Specification
EAI Working Group: http://www.web3d.org/WorkingGroups/vrml-eai
Internetové stránky Zeměměřičského úřadu: http://www.vugtk.cz/
Přehled VRML prohlížečů: http://www.web3d.org/vrml/bro2.htm
SoftSurfer Geometry Algorithms: http://www.geometryalgorithms.com/