10    Použitá literatura

Banko, Miloslav a kol.: MicroStation PowerDraft V5.5 CZ:Krok za krokem, Praha 1996.

Beran, Martin:        Učebnice Borland C++, Praha 1995.

Čepek, Aleš:           Programování 23 Úvod do C++, skriptum, Praha 1998.

Huml, Milan – Michal, Jaroslav: Mapování 10, skriptum, Praha 2000.

Janda, Karol:          Prostorové modely terénu ve virtuální realitě na Internetu, diplomová práce FSv ČVUT, Praha 2001.

Simon, Richard J. – Gouker, Michael – Barnes, Brian C.: Win32 API – průvodce vývojáře, svazek 1, Brno 1997.

Simon, Richard J. – Gouker, Michael – Barnes, Brian C.: Win32 API – průvodce vývojáře, svazek 2, Brno 1997.

Simon, Richard J. – Gouker, Michael – Barnes, Brian C.: Win32 API – průvodce vývojáře, svazek 3, Brno 1999.

Virius, Miroslav: C++ Builder 4.0 Podrobný průvodce, Praha 1999.

Zrzavý, Jakub:        VRML tvorba dokonalých WWW stránek. Podrobný průvodce, Praha1999.

Žára, Jiří:     Jazyky pro popis virtuální reality, skriptum, Praha 2000.

Žára, Jiří:     VRML 97 Laskavý průvodce virtuálními světy, Praha 1999.

Další zdroje:

Definice jazyka VRML 97: http://www.web3d.org/Specifications

Definice VRML EAI: http://www.vrml.org/WorkingGroups/vrml-eai/Specification

EAI Working Group: http://www.web3d.org/WorkingGroups/vrml-eai

Internetové stránky Zeměměřičského úřadu: http://www.vugtk.cz/

Přehled VRML prohlížečů: http://www.web3d.org/vrml/bro2.htm

SoftSurfer Geometry Algorithms: http://www.geometryalgorithms.com/