Návrh předpjatého silničního mostu o třech polích

Zadání :

Vypracujte předběžný návrh přímého silničního mostu o třech polích s nosnou konstrukcí z předpjatého betonu a masivní železobetonovou hlubině založenou spodní stavbou.

Most s rozpětím polí (k.L + L + k.L) převádí směrově nerozdělenou komunikaci třídy S_X s návrhovou rychlostí VN s oboustrannými chodníky šířky BP. Podélný sklon nivelety na mostě je konstantní s hodnotou S %, příčný spár vozovky je střechovitý s hodnotou 2,5%, výšky spodního líce nosné konstrukce nad terénem v místech os uložení Hi jsou uvedeny na následujícím obrázku:

Založení mostu bude provedeno na vrtaných velkoprůměrových pilotách průměru DPi délky cca 15,0 m. Svislá návrhová únosnost piloty průměru DPi je při délce cca 15,0 m rovna RPi a platí při osové vzdálenosti pilot alespoň 2-násobku průměru piloty DPi.

Zadání hodnot viz tabulka zadání příkladu podle jmen - ZDE.

Vypracujte:  
Předběžný návrh nosné konstrukce
- stanovení účinků zatížení,
- předběžný návrh a posouzení předpínací výztuže v rozhodujících průřezech,
- schéma vedení předpínací výztuže (z rozdělení momentů),
- předběžný návrh a posouzení betonářské výztuže v rozhodujících průřezech,
- návrh ložisek a mostních závěrů.
Předběžný návrh spodní stavby
- stanovení účinků zatížení (opěra, pilíř),
- návrh a posouzení rozhodujících průřezů pilíře a opěry,
- schéma vyztužení rozhodujících průřezů spodní stavby,
- návrh založení (umístění a počtu pilot).
Základní výkresy se zapracovanými výsledky předběžného návrhu mostu
- vzorový příčný řez,
- řezy v líci opěry a v líci pilíře,
- podélný řez,
- půdorys.