19. března - díky Fíšovi najdete brutusí výsledky na Play-map (odkazy kousek nahoře) - nahrávejte nebo nakreslete svoje postupy, podívejte se, které kontroly navštívili soupeři, podívejte se na animaci nahraných logů...
18. března - děkujeme všem závodníkům za účast a bezva společnost a podívejte se na výsledky
18. března - když jsme se vrátili ze sbírání kontrol, zbyla v centru jedna buzola s mapou, už je u majitele
13. března - ČAR dává jako další cenu pro vítěze hlavních kategorií startovné na příští závod série ČAR 2018 (Brutus-Bloudění-rgaining-HROB)
12. března - přečtěte si pokyny, aby Vás o víkendu mohlo překvapit jen počasí...
4. března - do Brutusu zbývá necelých 14 dní, tak pár poznámek - parkování v areálu nebo na sousedním větším parkovišti, budete potřebovat přezutí (hlavně po závodě), večeře v pátek 19h a později, v sobotu snídaně od 7:30 a večeře v 18 hodin, snídaně v neděli od 6:30, vegetariánská jídla jsou po dohodě možná, podrobnosti na facebooku (odkaz vpravo)
27. února - chcete běžet a nemáte partnera? ozvěte se na adresu přihlášek a pošleme Vám jeden kontakt (ročník 64)
8. února - mezitím dorazily i nějaké přihlášky, hlašte se emailem Pavlovi Jahnovi, v přihlášce uveďte jméno týmu, jména závodníků, telefon a kategorii (HH,DD,HD,TUR) a požadavek na ubytování a případné další doplňující údaje pro ubytování (s kým, ubytování pro doprovod apod.)
3. února - rozpis lůžek v RS Aero, odkaz na průběžně aktualizovaný přehled přihlášek a první verze stavby tratí (tu si zatím necháváme pro sebe...)
30. ledna - tentokrát jsme vzali i něco na pár fotek
23. ledna 2018 - rozpis, můžete se přihlašovat a objednávat ubytování, první termín přihlášek je do konce února
22. prosince 2017 - zatím nic moc, ale centrum je domluvené a mapa a terén vypadá pěkně...
O co vlastně jde?
Jde o dvoudenní orientační závod dvoučlenných týmů v kategoriích HH (muži), DD (ženy), HD (smíšené týmy žena-muž) v terénu
zobrazeném na běžné turistické mapě, kterou dostane každý člen dvojice před startem. Do mapy si dvojice předem zakreslí podle
vzoru kontroly, kterým jsou pak krátce před startem přiděleny bodové hodnoty (každý den jiné). V terénu jsou kontroly označeny
lampiónem. Průchod kontrolou dvojice potvrdí ražením do papírového průkazu. Pořadí a výběr kontrol jsou záležitostí závodníků.
Cílem každé dvojice je dosáhnout ve stanoveném časovém limitu co nejvyššího počtu bodů. Překročení časového limitu je penalizováno.
Rychlost a způsob pohybu mezi kontrolami je v kompetenci závodníků (běh, rychlá chůze, procházkové tempo), není dovoleno
využívat dopravní prostředky (kolo, motocykl, auto, autobus, vlak, loď, atd.). Dvojice startuje, dobíhá a prochází kontrolami
společně, po celou dobu závodu musí být oba členové na doslech. O pořadí rozhoduje počet bodů, v případě rovnosti čas. Výsledky
z obou dnů se sčítají.